joi, 6 septembrie 2007

INCREDIBIL, mai exista si astfel de oameni in Romania!!


A găsit 1.000 de lei şi i-a înapoiat banii posesorului


Un turist din Bucureşti a trăit la malul mării o întîmplare care l-a lăsat mut de uimire. Marţi seară, George Enescu, în vîrstă de 55 de ani, a făcut împreună cu soţia sa o plimbare pe faleza staţiunii Mamaia. Cei doi s-au aşezat pe o bancă, pentru a se odihni şi, după cîteva minute, şi-au continuat drumul. La un moment dat, George Enescu şi-a dat seama că borseta i-a dispărut...

Aveam în borsetă în jur de 1.000 de lei, permisul de conducere, buletinul de identitate şi mai multe cărţi de vizită.


....am primit un telefon.


„Mi-a spus că mă sună pentru a mă anunţa că a găsit borseta pe care o pierdusem. Prima dată i-am cerut să păstreze banii şi să-mi aducă doar documentele, dar el mi-a refuzat cateoric propunerea şi mi-a răspuns că nici nu concepe să nu-mi înapoieze şi suma de bani pe care o aveam în borsetă”.


„Gestul pe care l-am făcut este rezultatul educaţiei mele. Este ceea ce mă reprezintă ca om. Nu aş fi putut să păstrez banii pe care i-am găsit în acea borsetă. Sper ca gestul meu să poată deveni un exemplu pentru concetăţenii noştri”. [sursa]





SINCER, NU CREDEAM CA MAI EXISTA SI ASTFEL DE OAMENI IN
ROMANIA...Din pacate astfel de evenimente la noi sunt stiri de ziar, in timp ce
in alte tari este un simplu gest fara sa te gandesti. FELICITARILE MELE OMULUI CARE A FACUT ACEST GEST ABSOLUT NORMAL