joi, 13 decembrie 2007

Bogdan Lobont a lansat "Lobby One"

Dupa ce "Razboinicul Luminii" a anuntat ca vrea sa-si faca loc in industria modei si sa scoata pe piata marca "Becali", portarul echipei nationale a Romaniei, Bogdan Lobont se pare ca i-a luat-o inainte. Fotbalistul a lansat, joi, la magazinul oficial al clubului Dinamo, o linie vestimentara care poarta numele "Lobby One". "Nu este vorba despre o afacere, este o pasiune a mea. Asa cum stiti, eu ii fac si pe altii sa poarte tricouri, sepci, fesuri la fel ca ale mele. Multa lume ma intreaba de unde le-am achizitionat, asa ca m-am gandit bine si am luat decizia de a scoate aceasta linie vestimentara", a declarat portarul roman. Lobont a tinut sa sublinieze ca nu trebuie perceput ca un creator de moda, ci doar ca un fotbalist pasionat de acest domeniu. "Nu sunt un creator de moda, sa nu se inteleaga gresit. Sunt doar un fotbalist care incearca sa-si faca cat mai bine meseria. Aceste produse le-am lansat la cererea fanilor", a spus Lobont, care a marturisit ca si o parte din colegii sai au comandat produsele vestimentare "Lobby One". In prezent, linia vestimentara "Lobby One" contine doar tricouri, sepci si fesuri.

sursa